Pazartesi, Temmuz 6, 2020
No menu items!
Ana Sayfa Şarkı Sözleri Türkçe Şarkı Sözleri Simge - Öpücem Şarkı Sözleri

Simge – Öpücem Şarkı Sözleri

Peşindeyim alana kadar peşindeyim
İşimdeyim gücümdeyim ama düşündeyim
Yakıcam buraları o derece yani başındayım
Gülünce yazında ağlayınca kışındayım

Daha iyisini mi bulucan
Bir gel neler anlatıcam
Ben seni öyle bir sevicem ki
Aklını oynatıcan

Aç koynunu giricem giricem dellenme
Dudağından öpücem öpücem söylenme

Demek ki bir bildiğim var sen beni takip et
Senin yolun yol değil ya hindistan ya tibet
Neye benziyor istediğin hayat bir tarif et
Kapı kapı dolaşan o kedi buraya da gelecek

Daha iyisini mi bulucan
Bir gel neler anlatıcam
Ben seni öyle bir sevicem ki
Aklını oynatıcan

Aç koynunu giricem giricem dellenme
Dudağından öpücem öpücem söylenme

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here

Popüler İçerikler

Barış Manço Ne Ola Yar Ola

Şarkı Sözleri Göklerden daha maviDenizlerden daha derinTopraktan güzel kokanNe ola? Rüzgardan daha serinBaşaklardan daha nazlıAy...

Simge – Öpücem Şarkı Sözleri

Peşindeyim alana kadar peşindeyimİşimdeyim gücümdeyim ama düşündeyimYakıcam buraları o derece yani başındayımGülünce yazında ağlayınca kışındayım Daha iyisini mi bulucanBir...

Hasret Kapısı – Manuş Baba Şarkı Sözleri

Derdinden bin beter olmuşum bu geceHasret kapısında oturmuşum tek başımaHalimden bilenler yüzüme gülerlerNe yapsam ne etsem sensiz yaşanmıyor ki

Florence + The Machine – Hunger (Türkçe Çeviri)

Ooh, ooh, ooh-ooh, oohOoh, ooh, ooh-ooh, oohOoh, ooh, ooh-ooh, oohOoh, ooh, ooh-ooh, ooh On yedimde, kendimi aç bırakmaya başladımAşkın bir tür boşluk...

Recent Comments